.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه سالانه خانوارهای مازندرانی بیش از میانگین کشوری است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران متوسط هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی استان را به ترتیب ۶۶ و ۵۲ میلیون تومان و بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی راد ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی با بیان اینکه سهم استان از سپرده گذاری بانکی ۲.۶ درصد منابع است، گفت: میزان درآمد وصولی در سال قبل دو هزار و۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: همچنین میزان وصول درآمد استان در مقابل ۲۷۹ هزار میلیارد تومان درآمد کشوری یک درصد بوده است و معافیت‌های گردشگری و کشاورزی از جمله دلایل کاهش وصول درآمد در استان است.

وی میزان درآمد وصولی در سال جاری را دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که نسبت به سال قبل رشد داشتیم ولی باید درباره سقف اعتبارات تلاش بیشتری داشته باشیم.

غلامی راد با اظهار اینکه رتبه استان در سپرده‌های کشوری هفتم و رتبه تسهیلات پنجم است از بانک‌های خواست تا تلاش و برنامه ریزی بیشتری داشته باشند و گفت: نسبت سپرده به تسهیلات و منابع در استان سهم خوبی نیست و باید این وضعیت تحلیل و بررسی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران سهم خدمات از تسهیلات را ۳۵ درصد، صنعت و معدن ۱۱ درصد و کشاورزی ۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: متوسط هزینه سالانه خانوار شهری در استان ۶۶ میلیون تومان و بالاتر از میانگین ۶۲ میلیون تومانی کشور است.

وی ادامه داد: متوسط درآمد خانوار شهری ۸۲ میلیون تومان است درحالی در کشور این میزان ۷۵ میلیون تومان است.

غلامی راد تصریح کرد: متوسط هزینه سالانه خانوار روستایی در استان ۵۲ میلیون تومان و متوسط درآمد ۶۳ میلیون تومان است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.